ÖDEMOP

Önkormányzatok Dolgozóinak Elégedettségi Mérése Országos Program

Önkormányzatok Dolgozóinak Elégedettségi Mérése Országos Program (ÖDEMOP) egy klasszikus vállalati online elégedettségi és elköteleződés mérés önkormányzati megfelelője. Az ÖDEMOP program keretében egy kimondottan az önkormányzatokra és intézményeire méretezett és specializált mérési és értékelési rendszert biztosítunk. Az értékes kimutatásokat egy saját diagrammos felületen elemezhetik, különböző szűrési és összehasonlítási lehetőségekkel.

A programhoz való csatlakozással értékes információkhoz jut többek közt a munkavállalói elköteleződés szintjéről. Vármegyei, országos és a fővárosi kerületeknek budapesti összehasonlításban láthatják saját eredményeiket, de a részletes saját eredmények nem publikusak!. A dolgozói mérést évente akár több alkalommal is elvégezheti, vagy abban az időpontban, amikor úgy érzi, nincs semmi befolyásoló tényező. Ajánlott a február-május között és/vagy szeptember-november közötti időszakban elvégezni, évente 1-2 alkalommal.

Mit kínál a program?

Biztonságos és anonim kérdőívet.

Könnyen kezelhető és értelmezhető kimutatásokat.

Az évenkénti kedvezményes díjfizetés a piaci ár töredékéért nyújt magas színtű szolgáltatást.

Akár négy évre garantált ár de csak egy éves elköteleződés. A szerződés 4 évre szól,de évforduló előtt 30 nappal lemondhatja.

Országos és Vármegye vagy Budapest szintű összehasonlítás (benchmark), hogy összehasonlíthassa az eredményeket.

Gyors és garantáltan sikeres projekt. Csak a linket kell kiküldeni a kollégáknak és a rendszer mindent lekezel.

Igény esetén kiegészítő HR lehetőségek. Egyéb szakmai konzultációk és fejlesztési lehetőségeket kínálunk, önkormányzati ismeretekkel.

Lehetőség valamennyi Önkormányzati tulajdonú és fenntartású cég vagy intézmény bevonására. Így minden munkavállalóról kap információt.

Kiknek ajánljuk?

Minden önkormányzatnak és intézményének, ahol a munkavállalók száma megközelíti vagy túllépi a 30 főt és legalább egy fontos az alábbiakból:

  • Dolgozók véleménye
    Bármit is kezd az információval, a munkavállalókban elkezdődik egy pozitív változás.
  • Bizalmat szeretnének építeni
    “Ha fontos a véleményem, akkor fontos vagyok”, nő a lojalitás és az együttműködési hajlam.
  • Csökkenteni szeretnék a fluktuációt
    A megtartás fontos, de érteni kell mire gondol és hogyan éli meg a munkavállaló a mindennapokat. Ha ezen javítunk, garantált a javulás.
  • A „munkaügyet” modernizálni szeretnék
    A mai modern munkavállalóknak teljesen más igényeik vannak és más prioritások mentén gondolkodnak. A jó munkaerő jó munkahelyet keres.
  • Csoport szinten szeretnének visszajelzést látni (nagyobb intézményeknél)
    A kimutatások lehetővé teszik a szervezetek és azon belül a területi egységek külön vizsgálatát, egy rosszabb eredmény addig a szintig szűkíthető, amíg a személy azonosítást nem érjük el, de a terület beazonosítható. Ez fontos lehet konfliktus helyzetben vagy bármilyen visszaélés esetén.
  • Ötleteket-javaslatokat elemeznének
    Ha sokak igénye értelmezhető, könnyen tehetünk az elégedettség fokozásáért.
  • Egyszerűen és átláthatóan szeretnék az eredményeket értékelni
    A kimutatások azonnal mutatják az erősséget, gyengeséget, problémákat és elégedettséget. Nem kell excell és külön diagrammokat készíteni, azonnal értelmezhető az eredmény.

Mire kap választ?

  • Munkahelyi kapcsolatok állapotára
    Irodák, területi egységek, munkatársak és vezetők viszonyát, szakmai és emberi kapcsolatok minőségét, állapotát mutatja.
  • Elköteleződés szintjére
    Az eredmények tisztán kifejezik a dolgozók lojalitását és az elköteleződés szintjét. Ez a mutató a fluktuációs kockázatra világít rá.
  • Általános elégedettségre
  • Látens problémák és konfliktusokra
    Az első pont, ahol megjelenhet a visszajelzés úgy, hogy ne tartson a munkavállaló retorziótól. Minél korábban felszínre kerül egy konfliktus, annál kisebb energia és veszteség orvosolni.
  • Vezetői visszajelzésekre
    A vezetők visszajelzései szűrhetők, így külön értékelést és elemzést tesz lehetővé.
  • Vezetők értékelésére
    Minden kollégának lehetősége van saját felettesét és a vezetőket is értékelni.
  • Karrier és fejlesztési igényekre

A programhoz az alábbi lépésekkel és határidőkkel csatlakozhat

  1. Ajánlatigénylés beküldés. Határidő: 2025.03.05. (Ezen a felületen egy űrlap kitöltésével vagy QR kód beolvasásával akár mobiltelefonon is elvégezhető egy perc alatt. Kötelezettségvállalás nincs!
  2. 5 munkanapon belül megkapja az ajánlatot. Az ajánlat PDF formátumban a megadott emailcímre érkezik. Az ajánlat melléklete tartalmazza a megrendelőt.
  3. Megrendelés elküldése. Határidő: 2025.03.25. Az ajánlat „MEGRENDELŐ” mellékletét aláírva és szkennelve küldjék el a [email protected] címre.
  4. Szerződés. A megrendelő alapján küldjük az aláírt szerződést, melyet aláírva a [email protected] címre kell visszaküldeni. Határidő: 2025.04.14.
  5. Mintalevél és link. A beérkezett szerződés után elküldjük a javasolt mintalevelet, (nem kötelező használni) melyet a felmérés résztvevőinek kell majd kiküldeni. A levél tartalmazza a linket, ahol a felmérést elvégezhetik a kollégák. Ezzel egyidőben kiállítjuk a számlát, melynek fizetési határideje 8 munkanap.